The Way of the Ninja


#1 2008-01-17 20:04:02

Nknight

Użytkownik

Zarejestrowany: 2008-01-17
Posty: 23
Punktów :   -1 

Wszystkie artefakty

Haridoku      
Broń używana przez Shizune. Za pomocą specjalnego urządzenia, w którego wylotach umieszczone są zatrute igły, ninja potrafi w jednej chwili posłać na przeciwnika do pięciu igieł naraz. Uniknięcie igieł jest prawie niemożliwe, ponieważ lecą z bardzo szybką prędkością. Należy posiadać zapas senbon, ponieważ na każdy atak schodzi aż pięć igieł.

Kastety Asumy      
Są to normalne kastety, z tym, że zakończone są dodatkowym ostrzem. W dodatku potrafi on za pomocą chakry wydłużać pole zasięgu swoich kastetów, co czyni je bardzo niebezpieczną i skuteczną bronią podczas walki. Podwajają szybkość właściciela.

Samehada      
Potężna broń którą umie władać jedna osoba. Miecz ten wykonany jest ze skóry rekina, która jest niesłychanie ostra. Wystarczy mały kontakt z przeciwnikiem i już jest on cały rozszarpany. Miecz ten ma tez jeszcze jedną ciekawą właściwość, mianowicie potrafi absorbować chakrę przeciwnika oraz wykonywane przez niego jutsu (przeciwnik musi być w promieniu 5m od miecza) Posiadacz Samehady otrzymuje tyle chakry ile zużywało anulowane jutsu.

Flet Tayuyi      
Stosowany przez Tayuye. Dziewczyna używa instrumentu do wytworzenia dookoła przeciwnika genjutsu (iluzji) przez którą ofiara traci kontrolę nad swoim ciałem i zostaje sparaliżowana (ofiara pozostaje tak długo sparaliżowana jak długo posiadacz fletu na nim gra). Flet ten ma tez swoje zastosowanie do kontroli trzech potworów przyzwanych przez posiadacza. Wysyła w ich stronę dźwięki z informacjami, co mają robić, gdzie uderzyć i jak się poruszać. Melodia, która się przy tym tworzy, może wywołać ciarki u człowieka. Zwiększa punkty inteligencji o 25%

Kosa Hidana      
Nieodłączny element wyposażenia Hidana. Dzięki tej broni z łatwością może walczyć ze swoimi przeciwnikami na duże dystanse. Na pierwszy rzut oka przypomina zwykłą kosę, jednak potrafi się ona wydłużyć dzięki ukrytej linie. Można nią również rzucać. Jest niezwykle ostra, jej ostrza są zatrute. Przeciwnik nawet lekko zadraśnięty tą bronią natychmiast zostaje narażony na jej działanie. Od chwili dostania się trucizny, ofierze pozostaje 5 kolejek życia. Zwiększa punkty siły o 50%.

Miecz Kimimaro      
Dzięki zaawansowanym więzom krwi członek klanu Kaguya jest zdolny do tworzenia broni ze swoich kości. Jednym z takich podręcznych przyrządów jest miecz. Ujmując ściślej nie jest to zwykła "szabelka". Kości Kimimaro nie są twarde jak stal. Broń ta zwiększa punkty siły i chakrę użytkownika o połowę. Miecz jest lekki i bardzo poręczny w użyciu, co pozwala na szybkie ataki, miecz potrafi przeciąć najtwardszą stal, a dzięki jego budowie może wejśc w niektóre rzeczy jak w masło, dodając do tego wcześniej wspomnianą poręczność-broń ta może być urzeczywistnioną śmiercią, w rękach dobrej osoby.

Katana Hayate      
Ostrze Gekko Hayate, które stosował w swoich technikach. Jest to bardzo wytrzymały oręż, który z łatwością może przecinać grube warstwy. Jest to jedna z nielicznych katan, jakie można spotkać. Podwaja punkty siły oraz punkty szybkości (o 50%)


Kusanagi      
Osobisty miecz Orochimaru – legendarny Kusanagi. Miecz ten jest niezwykle wytrzymały i ostry. Istnieje możliwość kierowania nim poprzez chakrę oraz utworzeniu kilku kopii. Zwiększa chakrę użytkownika 2 razy. Wymaga bardzo dobrej kontroli nad chakrą.

Sztylety Gamabunty      
Gamabunta nosi ze sobą dwa sztylety. Gigantyczne rozmiarem, mogą być wykorzystywane nie tylko przez niego, ale także obojętnie jakiego ninje, który jest wystarczająco silny aby je podnieść i manewrować ich wagą. Kiedy przychodzi żabie walczyć z innym potężnym summonem, wtedy też możemy widzieć go w akcji z takim sztyletem. Gracz posiadający tą broń zużywa mniej chakry przy przywołaniu Gamabunty o 50%, siła tego summona wzrasta dwukrotnie.

Dziesięć Lalek Chikamatsu         
Są to potężne lalki (10 sztuk) stworzone przez Chikamatsu Monzaemons. Pierwszego wielkiego lalkarza i założyciela rodu. Zostały one użyte w walce Chiyo z jej wnukiem Sasorim. Są niesamowicie dobrą bronią. Dobry lalkarz bez problemu za ich pomocą może wykończyć swojego przeciwnika. Posiadacz tych lalek ma zwiększoną szybkość o 50%.

Sanshouuo      
Wraz ze wzrostem umiejętności Kankuro pojawia się nowa marionetka. Tym razem nie jest ona noszona na plecach jak w przypadku dwóch pozostałych. Ta kukła pojawia się przy pomocy techniki przywołania. Sanshouuo jest marionetką o ogromnych rozmiarach. Z wyglądu przypomina wielką salamandrę. Jej posiadacz zyskuje 100% siły.

Kuroari      
Tłumacząc na polski Kuraori znaczy czarna mrówka. Tak samo jak Karasu, ta marionetka również jest kontrolowana przy pomocy nici Chakry. W przeciwieństwie do swojej poprzedniczki, Kuraori może służyć również jako pojemnik. Działa on na prostej zasadzie. Wróg może być "pochłonięty" przez kukiełkę, z której ciężko jest się wydostać. Po długiej walce z przeciwnikiem przy pomocy Kuraori z łatwością można zakończyć całe przedstawienie. W ciele marionetki znajdują się otwory pasujące do kończyn Karasu. Szybka śmierć, uwięziona osoba nawet nie zdąży poczuć bólu. Jej posiadacz zyskuje 10 punktów szybkości i 35 punktów siły. W walce lalka dodatkowo powiększa siłę o 25%.


Karasu
Jest to podstawowa marionetka Kankuro. W dosłownym tłumaczeniu Karasu oznacza kruk. Zabawka ta sama w sobie posiada wiele przydatnych broni. Niektóre z nich są nawet zatrute, co pozwala na zadanie dodatkowych obrażeń przeciwnikowi. Karasu, tak jak i inne marionetki, jest manipulowany przy pomocy nitek zrobionych z Chakry. Dzięki temu z gracją może kontrolować wszystkie ruchy swoich kukiełek. W trudnych sytuacjach Karasu wykorzystywane jest do podmiany ciał. Lalka daje posiadaczowi 5 punktów siły i w trakcie wali zwiększa szybkość o 25%.

Tykwa Gaary
Jedyny przedmiot, który posiada przy sobie ten tajemniczy shinobi z Wioski Piasku. Naczynie po brzegi jest wypełnione specjalnym piaskiem, który osłania Gaarę, przed fizycznymi atakami przeciwników, a także jest wykorzystywany do ataków (na przykład Desert Coffin, czy też Desert Funreal). W sytuacjach krytycznych służy jako awaryjna ochrona. Waza posiada rzemyk, dzięki któremu można ją nosić niczym plecak. Posiadacz zyskuje bardzo dobrą ochronę oraz możliwość użycia dwóch ataków (Desert Coffin, Desert Funreal).

Zakazany Zwój
Mówiąc prosto, wewnątrz tego zwoju znajdują się techniki, które zostały uznane za zakazane. Powodem tego jest dość wysoki poziom nauczenia, a także stopień zagrożenia jakie dana technika może stworzyć. Posiadacz tego zwoju zyskuje możliwość użycia każdego genjutsu.

Rękawica Dźwięku      
Przed tą bronią nie można się obronić. Nawet jeśli zrobi się jakieś uniki, to i tak nie da się uciec przed wibracjami pochodzącymi z tej broni. Fale dźwiękowe uwolnione nie podążają za ruchem machnięcia ręki, tylko jest kontrolowana za pomocą chakry. Dzięki temu zawsze trafia do wyznaczonego celu. Wszystko zależy od woli właściciela tej rękawicy. Posiadacz rękawicy zyskuje 5 punktów szybkości i 15 punktów inteligencji.

Kyodai Sensu      
Czyli Wielki Wachlarz. Jego użycie powoduje bardzo silne huragany, które na dodatek są w stanie zadawać obrażenia. Czasami wachlarz służy do latania. Ów broń posiada trzy gwiazdy, które są jakby znakiem do ostatecznego ataku. Wachlarz daje posiadaczowi 100% szybkości oraz dodatkowe 25% chakry podczas walki.

Kubikiri Houcho      
Olbrzymi oręż przypominający trochę tasak. Co najdziwniejsze, można dość swobodnie używać też tego miecza jako broni miotanej, co czyni ją bardzo trudną w bloku. Duży ciężar jest atutem przy walce wręcz - łatwo przełamać nią blok przeciwnika. Posiadać tej "katany" zyskuje 100% siły i 25% szybkości.

3 Sandaime

jest to lalka 3 kazekage wioski piasku który został pokonany i zamieniony w lalke przez sasoriego
ta lalka jest jedyna w swoim rodzaju gdyż można ją nazwać żywą lalką gdyż posiada ona swoją chakre(ok 12000)
potrafi ona używać swej najstraszneijeszej broni(gdy był człowiekiem) żelaznego piasku który można konrolować według jego woli(czyt.użytkownika lalki)
ma również ukryte bronie:zjednej z rąk może wysunąć wielki las rąk...ilość owych rąk może bez problemu zmiazdzyć przeciwnika...jeżeli jakimś cudem sie wydostaniu(jest ciężo tego uniknąć)z rąk ożna wypuścić trujący gaz jeżeli dostanie sie do płuc ofiary jest ona martwa może również wystrzeliwywać kunaie wykorzystując element zaskoczenia
posiada również 3 rękę która jest uzbrojona w wiele ostrzy(katan itd)przetną one wszystko z czym sie zetkną(bardziej używana do ataku)
z 2 podstawowych rąk może wyciągnać shuriken dość spory i miecz(shuriken w ręku obraca sie na tyle szybko że jest w stanie przeciąć większość rzeczy)więc jest to obroną przed bliskim starciem
lalka jest również bardzo szybka...posiada o 50% większą szybkość niż łączna używającego
zwiększa szybkość użytkownika o 15(tylko podczas walki)
inteligencje o 5 (tylko podczas walki)
posiada jutsu:
Satetsu:polega na wysypaniu wielkiej ilości żelaznego piasku z ust marionetki(1500)
Satetsu shigure:polega na zasypaniu wroga kolejną serią żelaznego piasku(1000)
Satetsu Kaihou:(opis w jutsu)

zbroja z Yukigakure         
jest to zbroja która zapewnia ochronę przed ninjutsu i genjutsu można ją przebić jedynie taijutsu...zwiększa również siłe jutsu typu hyuton
posiada na prawym ramieniu czujnik który zapewnia ochrone przed genjutsu a na klatce piersiowej czujnik przed ninjutsu
jeśli dwoje ludzi zetknie sie w owych zbrojach blisko powoduje to wybóch i oboje umierają
zwiększa chakra o 30 pkt
są jej 4 typy:
1...posiada sie skrzydła które mogą przeciąć nawet żelazne nicie...można dzięki nim też latać
zwiekszają szybkość użytkownika o 35 pkt + 30 chakry normalnie
2...posiada sie deske i wielką rękawice...deską można jeżdzić ze zwiększoną szybkością(przydatne na dłuższe podróże)
a rękawicą zniszczyć wszsytko(w co uderzy...można się z nią równać innym artefaktem lub demonem)
posiadacz otrzymuje o 35 pkt zwięszkoną siłę + 30 pkt chakry
2 typ...nie wyróżnia sie niczym poza tym że jutsu hyuton są wykonywane z 50% zniszką a chakra zwięsza się o 30 pkt chakry + 30 normalnie
4 typ...ma sie na dłoniach rękawice(które zapewniają też ciepło w dłonie xD)..można dzięki nim można robic Kokuryuu Boufuusetsu za darmo
i zwiększaj ą inteligencje o 40 pkt + 30 chakry normalnie

Rękawice Zaku         
Są to rękawice Zaku, młodego genina wioski Oto-gakure, które mają otwory na dłoniach. Można wysyłać fale powietrze zmiesznaego z charką (150 chakry za każdy zwykły podmuch)
zna sie również wszystkie jutsu Zaku(są w spisie jutsu). Zwiększają chakrę i inteligencję o 7 (tylko podczas walki). Jutsu Zaku są zmniejszone o 50% chakry(koszt)

No i tyle ^^


Wioska:Kiri-gakure
Klan:Uchiha [Sharingan lvl.2]
Umiejętność:[Hirakuchi lvl.3]
Chakra: 14100
Inshi: 0
Pakt Krwi:Psy
Słabe Jutsu:Kirigakure no jutsu[400]Housenka[100]Bunshin no Jutsu[50]Kawarimi no Jutsu[600]Henge no Jutsu[50]Karyuu Endan[300-1500]Senei Jyashuu[100]Bakuretsufuu[400] Mokuton no jutsu[600]Shunshin no Jutsu[300]Magen: Kyōten Chiten[1000]
Silne Jutsu:Kuchiyose no Jutsu[8000]Bakuretsu Kage Bunshin no Jutsu[900]
Złoto: 6290
Przedmioty: Ninja-to(2), Dai-katana, Dai-wachlarz(2), Para Sai, Dai-kunai(5), Guan Dao, Kamizelka Chunina, Paczki Pigułek(2), Kai-Nunchaku, Shuriken(8), SDW(2), Bandaż(5), Kunai(5), Dai-Senbon(5), Opaska Ninja, Szklane ninja-to
Artefakt: Rękawica Dźwięku

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
GotLink.pl